Uw online partner in reclame, belettering en bewegwijzering
Klantenservice

De klantenservice van ReklameExpress.nl is bereikbaar  per

Email [email protected]  24/7 voor snel antwoord.

Telefonisch op werkdagen 10.00 uur - 18.00 uur 06-5123.85.45 (van maandag-vrijdag)

Contactgegevens

ReklameExpress.nl bewegwijzering kopen online.

Voor bestellen en klantenservice:               [email protected]

Voor vragen en advies:                                      [email protected]

ReklameExpress.nl is een handelsnaam van DeLetterman.nl(www.DeLetterman.nl)

Adres kantoor Delftweg 100 3043NA Rotterdam              

Postadres postbus 12074 3004 GB Rotterdam
                 

Verkoop alleen via internet geen showroom of winkel aanwezig.
Afhalen na bestelling en uitsluitend op afspraak !
 

Tel.: 06-5123.85.45 (ma-vrij 10.00 -18.00 uur)

Telefoonnummer DeLetterman.nl en ReklameExpress.nl

Kamer van Koophandel nummer 24364246
Banknummer NL76RABO0154.9622.01 Rabobank Rotterdam

IBAN NL76 RABO 0154 9622 01       BIC RABONL2U

Nieuw BTW identificatienummer per 01-01-2020  NL001161656B23

BTWnummer NL 040300596.B02

Copyright © 2025 ReklameExpress.nl

1 Kopen bij ReklameExpress.nl
1.1 Kopen bij ReklameExpress.nl

BESTELLEN

Hoe kan ik bestellen ?

Bestellen kan via de website, je maakt een keuze in assortiment, kiest artikel en aantal, plaatst het in het winkelwagentje en vul de gegevens in dat gaat stap voor stap ook het adres en afleveradres worden gevraagd, daarna kies je de betaalmethode en rond je af.
Alles is zichtbaar in je scherm en wordt bevestigd, de bestelling is pas definitief nadat betaling is uitgevoerd en ontvangen.

Hoe weet ik of mijn bestelling is gelukt ?

Als je bestelling bij ons juist geregistreerd is ontvangt je de bevestiging via e-mail, direct binnen enkele minuten.
Een juist emailadres is dus noodzakelijk en de basis voor ons contact, let hierop.
Controleer alle ingevulde gegevens, is dit niet het geval, neem dan onmiddellijk contact met ons op voor correctie.

Hoe voeg ik opmerking, tekst, bestand of logo toe bij mijn bestelling ?

Opmerkingen of teksten kan je tijdens de bestelling bij de afronding in je scherm invullen en bijvoegen.
Logobestanden graag via email naar [email protected] in EPS of Ai outline contouren als 1:1 bijsluiten.
Deze graag met PMS of RAL kleurcode voor juiste weergave indien mogelijk.

Ik heb me bedacht. Kan ik mijn bestelling annuleren ?

Tot je bestelling verpakt en verzonden is, kun je de bestelling op elk moment annuleren of aanpassen, door via e-mail contact met ons op te nemen op [email protected] kunnen we daarbij helpen.
Zorg dat je je volledige naam en het bestelnummer vermeldt en duidelijk verklaart dat je de bestelling wilt wijzigen of annuleren. Daarna bevestigen wij via e-mail dat we je annulering hebben ontvangen en dat je betaling is geannuleerd.

Is je bestelling inmiddels verzonden, dan kun je hem natuurlijk retourneren, overeenkomstig ons retourenbeleid. Onderaan vind je hoe dat moet.

Hoe bestel ik de juiste maat ?

Voor de juiste maat kliklijst of stoepbord geven wij alle uitleg over de juiste afmeting standaard postermaten op onze pagina "Papierformaten"

Kunnen consumenten kopen bij ReklameExpress.nl ?

Deze site en internetwinkel richt zich op de zakelijke afnemers, consumenten kunt ook bij ons kopen, echter zijn de prijzen bij alle artikelen vermeld exclusief BTW. Let u ook op een ontvangstmogelijkheid en aanwezigheid op werkdagen voor afleveren tussen 8.00 en 17.00 uur.

Prijzen ?

De vermelde prijzen zijn exclusief BTW, zonder verzendkosten en hebben betrekking op het product onbeletterd, tenzij anders vermeld en worden afgeleverd zonder plaatsing en of montage ter plekke.

Kopen zonder Btw vanuit Belgie ?

Op de ReklameExpress.nl site kunnen intracommunautaire aankopen worden gedaan alleen door Belgische bedrijven of organisaties. Hiervoor nodig is een geldig BTW BE nummer, we controleren het btw BE nummer op geldigheid via "Vies" (Vat Information Exchange System).


Ik heb haast wat doe ik ?

Niet aan gedacht of telaat besteld, supersnel nodig, haast gewenst, improviseren, wij kunnen je helpen om de zending vandaag nog weg te sturen of elders af te geven.

Ook ophalen bij ons in Rotterdam na werktijd kunnen we voor je regelen.

Mail of bel ons en we improviseren om je probleem op te lossen.

Mijn account 

Hoe maak ik een account aan?

Klik op "Mijn Account" in de rechter bovenhoek van je scherm, je kiest dan "Nieuwe klanten"en vul de vereiste informatie in bij "Account aanmaken".

Hoe kan ik inloggen ?

Klik op "Mijn Account" in de rechter bovenhoek van je scherm, je kiest dan voor "Geregistreerde klanten" en vul het emailadres en wachtwoord in.

Kan ik mijn vorige aankopen zien ?

Ja op uw Accountpagina staan al uw recente aankopen vermeld.

Kan ik mijn eigen accountpagina en gegevens inzien en wijzigen ?

Na het inloggen kunt u alle gegevens inzien of wijzigen.

Mijn wachtwoord werkt niet. Wat moet ik doen ?

Als je het wachtwoord bent vergeten, kun je heel eenvoudig een nieuwe aanmaken.
Klik op Mijn account, in de rechter bovenhoek op de website, klik op de tekst "wachtwoord vergeten"en vul je e-mailadres in. Er wordt meteen een nieuw wachtwoord naar je e-mailadres verstuurd.

BETALING
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Bij www.ReklameExpress.nl kunt u op de volgende manieren betalen;

iDEAL internetkassa (de snelste methode wordt direct verwerkt)

Creditcardbetaling, wij accepteren Mastercard, Maestro, Visa, Visa Electron, V Pay vaste kosten € 5 per    order en 2.8% creditcard maatschappij provisie.

Vooruit betalen (duurt 2-4 dagen afhankelijk van uw bank)
Factuur op rekening (niet altijd mogelijk) zie uitleg.
Betalingen aan ReklameExpress.nl gaan voor uw en onze veiligheid via Sisow betaalprovider.
Pinnen is hier helaas niet mogelijk.
NB: Wanneer binnen 5 werkdagen nog geen betaling is ontvangen, gaan wij ervan uit dat de betaling niet meer binnen zal komen en komt de order te vervallen.


Kan ik op rekening kopen ?

Op rekening kopen altijd mogelijk voor overheid, gemeenten, musea, instellingen, scholen, universiteit, vve organisaties met schriftelijke opdracht en acceptatie 14 dagen betaaltermijn factuurdatum en na volledige registratie.

Op rekening kopen voor bedrijven is alleen mogelijk na akkoord Directie ReklameExpress.nl en na goed afgehandelde 1e opdracht en volledige registratie met acceptatie 14 dagen betaaltermijn factuurdatum. Maximaal krediet 14 dagen.

Consumenten kunnen niet op rekening kopen, hiervoor is de ideal internetkassa de snelste methode.

Betalen door Belgische klanten ?

Met Mister Cash/Bancontact kunnen Belgische rekeninghouders online betalingen doen middels hun bankpas.
Verzenden naar Belgie geschiedt altijd na ontvangst betaling.

PRIJZEN/BTW

Zijn de BTW, en verzendkosten bij de prijs in berekend ?

Alle prijzen op www.ReklameExpress.nl zijn excl btw.
De vermelde prijzen zijn exclusief BTW, zonder verzendkosten en hebben betrekking op het product onbeletterd, tenzij anders vermeld en worden afgeleverd zonder plaatsing en of montage ter plekke.

VERZENDING EN LEVERING
Wat zijn de verzend/verpakkingskosten ?

De vaste bijdrage in de verpakking en verzendkosten zijn:

-Kleine order tot € 25 verzendkosten € 7,95 Post.nl tarief

-Order tot € 500 verpak- en verzendkosten € 12,50

-Order boven € 500,- excl btw Gratis bezorgd in Nederland.

Voor Belgie € 25,- voor de basisartikelen.
Voor artikelen boven 2 mtr. lengte prijs op aanvraag.

Waarom verzend/verpakkingskosten ?

Alle artikelen vragen een speciale, stevige en degelijke verpakking omdat ze zorgvuldig gemaakt en veelal beletterd zijn. We verpakken dan ook stevig met karton en geven de klant de zekerheid dat de transporteur dit onbeschadigd afleveren kan.

Is mijn bestelling op voorraad ?

ReklameExpress.nl heeft een voorraadbetrouwbaarheid van bijna 99% ook voor grote aantallen.
Sommige artikelen moeten geproduceerd, geassembleerd of afgemonteerd worden en daarbij is de productietijd vermeld, de basismaterialen zijn hiervoor altijd op voorraad.
Wilt u een exacte voorraad weten of 100 % zekerheid hebben voordat u tot bestellen overgaat, of hierover meer informatie ontvangen neem dan contact op met onze verkoop binnendienst via [email protected].

Hoe weet ik of mijn bestelling verzonden is?

Wij proberen onze bestellingen binnen 1-2 werkdagen te verzenden. Is je bestelling verpakt en verzonden, dan ontvang je automatisch via e-mail een verzendmelding, zodat je zeker weet dat de bestelling op weg is.


Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Basisartikelen ontvang je meestal de volgende werkdag of de dag erop, afhankelijk van het bestel/verzendtijdstip.
Artikelen met belettering of logo ongeveer 2-4 dagen.
Maatwerk of speciale belettering is gebonden aan een productietijd.
Dagelijks afleveren geschiedt tussen 8.00 en 17.00 uur op werkadressen.
(consumenten let op de aanwezigheid voor afleveren)

Kan ik mijn bestelling volgen?

Helaas, op dit moment is het niet mogelijk om pakketten te volgen.

Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet heb ontvangen?

Helaas hebben we momenteel geen trackingnummers voor onze pakketten en daarom kan een pakket dat het magazijn verlaten heeft niet worden gevolgd. We vragen je daarom om ten minste 4 werkdagen te wachten voordat je contact met ons opneemt om te melden dat je het pakket niet ontvangen hebt.

Bestellingen die geretourneerd worden vanwege een onvolledig of een verkeerd adres worden niet automatisch opnieuw verzonden. Het opnieuw verzenden van een bestelling is voor eigen rekening. Hetzelfde geldt voor bestellingen die om een of andere reden niet zijn afgehaald.

Kan ik mijn bestelling afhalen ?

Op basis van de bestelling en na betaling worden de goederen klaargezet om op afspraak te worden opgehaald in Rotterdam, hiervoor ontvangt u een bevestiging per email. Pinnen is hier helaas niet mogelijk.


Kan ik mijn bestelling laten afleveren bij een postbus?

Ja dat kan, we verzenden dan per post.nl, dit kan alleen met handzame pakketjes.

Wat doe ik bij beschadigde verpakking ?

Controleer bij het aanbieden de zending op onbeschadigde verpakking, bij schade dient de zending geweigerd te worden en kunt u ons onmiddellijk informeren !
Het pakket komt daarna naar ons retour en kunnen we de schade eventueel op de transporteur verhalen.
Na het accepteren van de zending is dat niet meer mogelijk.


Retouren?

Ben je niet tevreden met je aankoop op www.ReklameExpress.nl, dan kun je de standaardproducten altijd binnen 30 dagen (vanaf de orderdatum) terugsturen in de orginele verpakking en onbeschadigd, na onbeschadigde ontvangst betalen we het bedrag terug.
Dit is uiteraard niet mogelijk bij maatwerk en speciaal bestelde en geproduceerde artikelen.
Meld je retourzending vooraf per email, met de reden en omschrijving, we sturen je dan een retournummer per email.

Kan ik gratis retourneren via www.ReklameExpress.nl ?

Nee retourkosten en verpakking zijn voor eigen rekening, je kunt natuurlijk wel zelf retour brengen, hiervoor maak je een afspraak. Volg de bovenstaande aanwijzingen en stuur de producten die je wilt retourneren binnen 30 dagen (vanaf de besteldatum) terug.


Kan ik een product ruilen voor een ander product ?

Jazeker, als het niet speciaal op maat is gemaakt of voorzien van belettering kan je altijd omruilen.

Wanneer en hoe krijg ik mijn geld terug?

De verwerking van retouren en artikelen die geruild worden bij www.ReklameExpress.nl kan twee weken duren. We laten je per e-mail weten als we je retourpakket hebben ontvangen en dat het bedrag op je rekening is overgemaakt. De terugbetaling wordt altijd overgemaakt naar hetzelfde rekeningnummer die voor de betaling is gebruikt.

Ik wil een klacht indienen over een product - hoe doe ik dat?

Om een klacht in behandeling te kunnen nemen vragen wij je een beschrijving te mailen naar onze klantenservice op [email protected] met een omschrijving van de klacht en een foto van het product als bewijs voor de omschrijving. Vermeld voor een snellere afhandeling ook het bestelnummer bij je klacht. Pas na een verzoek van ons moet het product worden teruggestuurd voordat een vervangend product of financiële compensatie kan worden aangeboden. Zodra wij jouw klacht hebben ontvangen en beoordeeld, nemen wij contact op.

PRODUCTEN
Waarom producten van ReklameExpress.nl ?

ReklameExpress.nl is met het eigen huismerk de goedkoopste signshop in Nederland en biedt een ieder de mogelijkheid bewegwijzering te realiseren en reclame te maken met materialen welke de professionele reclamemakers gebruiken.ReklameExpress.nl verkoopt bewegwijzering van hoge kwaliteit en produceren veel zelf, waarmee de bewegwijzering professioneel en representatief maar zeker betaalbaar is.

Kunt u ons helpen en adviseren ?

We helpen u graag bij de juiste keuze en met het beantwoorden van vragen en geven gratis advies.
Heb je advies nodig of wordt je liever persoonlijk geholpen en wil je de artikelen zien en voelen, maak dan een afspraak in onze eigen beletteringstudio.

Waar zie ik werk of producten van ReklameExpress.nl ?

Fotos en toepassingen van geleverde artikelen in de praktijk staan op onze Facebook pagina.

Heeft u gebruiksaanwijzing of handleiding ?

Wij hebben voor veel van onze producten een handleiding of montagetekening beschikbaar, deze worden gratis mee verpakt met het betreffende artikel en kunt u vinden in onze documentatie op de website.

Hoe gaat het monteren of plaatsen ?

Onze artikelen voor bewegwijzering worden bijna allemaal montageklaar geleverd, de eindmontage kunt u dan ook eenvoudig zelf doen. Alle artikelen zijn voorbereid op eindmontage dmv super tape, bijgeleverde bevestigingsmaterialen, tips en duidelijke handleiding.

Welke bestanden aanleveren ?

De volgende bestanden kunnen wij direct voor u verwerken voor de productie van logo en of tekst.
Indien mogelijk ontvangen wij uw bestanden van het logo of beeldmerk graag als;
Voor snijtechniek productie; EPS of Adobe Illustrator Ai-bestand contouren(creates outlines)
 
Voor full coulorprinten; PDF, JPG of PNG bestand.

Hoe kan ik tekst of logo aanleveren ?

Tekst of opmerking kan direct bij uw bestelling worden vermeld in het invulvlak of apart mailen via [email protected]. Logo bestand of tekening via email sturen naar [email protected], vermeld uw ordernummer of bedrijfsnaam erbij.

GARANTIE
Wat is de garantie ?

ReklameExpress.nl staat in voor de kwaliteit van de geleverde producten en zal bij problemen zorgen voor een adequate oplossing en/of herstel. Beschadigde producten en of beschadigingen worden na beoordeling door ReklameExpress.nl hersteld of omgeruild tenzij deze ontstaan zijn na verzending of tijdens verkeerd gebruik.
 
Bij fabricagefouten gelden de garanties van de betreffende fabrikant/leverancier.
Op ons huismerk en producten alsmede belettering 1 jaar garantie, uiteraard bij normaal gebruik en toepassing.

CONTACT
Hoe maak ik contact met ReklameExpress.nl ?


Contact is het makkelijkst via email; [email protected] (24/7 bereikbaar)
Via telefoon: 06 51.23.85.45 (ma-vrij 10.00 -18.00 uur)

Is er een showroom ?

Alle artikelen zijn in het centrale magazijn opgeslagen, verpakt in dozen en op palletstelling geplaatst, er is geen showroom uit kostenbesparing.
Heb je advies nodig of wil je de artikelen zien en voelen dan is dat is natuurlijk mogelijk ?
Maak dan een afspraak in onze eigen beletteringstudio en we zorgen dat het betreffende artikel beschikbaar is.

Copyright © 2025 ReklameExpress.nl

2
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »